عاشقتم خدا . خیلی دوستت دارم بابت همه حس های که بهم میدی . ساعت تقریبا 1 بعد کلی کار و خستگی در تالار.
جای همه خالی رفتیم دوچرخه .خیلی کیف داد . نمی دونم نمی خواهم الکی انرزی بدبدم . ولی واقعا از یک سری
ادم ها به خاطر نظراتشان ، گوشه کنایه های تابلشون تو جمع ،به خاطر 2 رویی اشان حالم بهم میخوره . ولی خوب دیگه یاد گرفتم انرژی و محبتم رو به
کسایی بدم واقعا دوستم دارم . یا بعضی ها میان توی صحفه اینستا من و فقط قضاوت الکی میکنندو مثل همیشه
همیشه همه قاضی میشوند . خوب بیخیال بازم میگذریم ممنون از کسایی مدام پشت سر من حرف میزنند واقعا دوستشون دارم .
ولی همچنین یه تشکر جدی از کسایی که تو رو واقعا دوست دارند و همیشه کنارت هستند . عاشق رفیق های
همیشه با معرفت و خاکی خودم هستم . ایشالله همشون به هدفشون برسند .
چون دارند منو یاری میکنند . سنجش هم داره ما رو اذیت میکنه . نتیجه های کی میاد . دعا کنید من بین ملل تهران
بیارم. فیلم بارکد هم دیدیم عالی بود به خصوص بازی بهرام رادان و محسن کیایی . خیلی حال کردم از فیلم و
فیلنامه عالیع فیلم .فردا دربی وایشالله برد استقلال شب خوش . دعا برای موفقیت همه دانشجویان . یا علی
ویتامین کنکور { سهند طایی }...
ما را در سایت ویتامین کنکور { سهند طایی } دنبال میکنید
برچسب: حس خوب زندگی,حس خوب,حس خوبیه,حس خوبيه,حس خوب زندگي,حس خوبیه ببینی یه نفر,حس خوبیه دانلود,حس خوب یعنی,حس خوب باتو بودن,حس خوب زندگی باشگاه, نویسنده: بازدید: 15