دشمنانت حکم شمشیر دارد . ممنون از همه کسایی قضاوتم کردنند . اخه به من با زبان بی زبانی گفتند
که مرتضی طایی داری بالا میری . ذمتون گرم . ایشالله همه یه روزی به موفقیتم و عظمت ان تعظیم میکنند . امیدوارم
انقدر برفکت باشم و درجه یک که باعث افتخار کسایی که باشم که واقعا دوستم بودنند حالا مهم نیست که
کی چشم داره ببینه یا نبینه . اخه یه جایی میرسه که ادم عیننا لمس میکنه که مرام و معرفت یه چیزی که به
شعور فرد و ادب خانوادگی بستگی داره . مثلا اگه من پارسال میبنم که هم کلاسیم موفق شده و قبول شده
{جدا از همه چیز } بهش پیامک تبریم میگم این شخصیت من رو میرسونه در حالی ایشون بعد از قبولی
من تبریک هم نگفتند هیچ ،شروع کردنند به کوبوندن بنده . اینهم معرفت و ظرفیت کم ایشون رو نشون میده
ممنون از همه کسایی تو صفحه و بیرون ... تبریک گفتند . این وظیفه من رو سنگین تر کرد .
کسایی که ماروخواستند بکوبن فقط نگاه کنند . همین . 10 سال دیگه همه چی مشخض میشه .بخصوص اون
معلمی که ادعای مشاوره میکنه واقغا دمش گرم بهم یاد داده که به ادم های کوچک مثل خودش هیچ
اعتنایی نکنم . من بغض هایم و ستگ هایتان را با قله ام و پله که ساختم جواب میدم. خدایا عاشقتم خودت
مسیرم را هموار کن . خودت اون ارزویی که تو دلم انداختی رو عملی کن . البته من برای همه حتی کسایی
پشت سرم حرف زدنند ارزوی موفقیت میکنم . یا علی .
ویتامین کنکور { سهند طایی }...ما را در سایت ویتامین کنکور { سهند طایی } دنبال میکنید
برچسب: فقط نگاه کنید, نویسنده: بازدید: 26