فقط نگاه کنید

خرید بک لینک
سلام . حس خوب ایشالله برای همه. بعضی مواقع باید لبخند ملایم زد بر همه چیز . این لبخند ملایم برای

دشمنانت حکم شمشیر دارد . ممنون از همه کسایی قضاوتم کردنند . اخه به من با زبان بی زبانی گفتند

که مرتضی طایی داری بالا میری . ذمتون گرم . ایشالله همه یه روزی به موفقیتم و عظمت ان تعظیم میکنند . امیدوارم

انقدر برفکت باشم و درجه یک که باعث افتخار کسایی که باشم که واقعا دوستم بودنند حالا مهم نیست که

کی چشم داره ببینه یا نبینه . اخه یه جایی میرسه که ادم عیننا لمس میکنه که مرام و معرفت یه چیزی که به

شعور فرد و ادب خانوادگی بستگی داره . مثلا اگه من پارسال میبنم که هم کلاسیم موفق شده و قبول شده

{جدا از همه چیز } بهش پیامک تبریم میگم این شخصیت من رو میرسونه در حالی ایشون بعد از قبولی

من تبریک هم نگفتند هیچ ،شروع کردنند به کوبوندن بنده . اینهم معرفت و ظرفیت کم ایشون رو نشون میده

ممنون از همه کسایی تو صفحه و بیرون ... تبریک گفتند . این وظیفه من رو سنگین تر کرد .

کسایی که ماروخواستند بکوبن فقط نگاه کنند . همین . 10 سال دیگه همه چی مشخض میشه .بخصوص اون

معلمی که ادعای مشاوره میکنه واقغا دمش گرم بهم یاد داده که به ادم های کوچک مثل خودش هیچ

اعتنایی نکنم . من بغض هایم و ستگ هایتان را با قله ام و پله که ساختم جواب میدم. خدایا عاشقتم خودت

مسیرم را هموار کن . خودت اون ارزویی که تو دلم انداختی رو عملی کن . البته من برای همه حتی کسایی

پشت سرم حرف زدنند ارزوی موفقیت میکنم . یا علی .

ویتامین کنکور { سهند طایی }...

ما را در سایت ویتامین کنکور { سهند طایی } دنبال می‌کنید

برچسب: فقط نگاه کنید, نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 14:24

صفحه بندی